2015. július 1., szerda

Van a veteményemnek egy automata locsolása, de sajnos a slag végére applikált  locsolófej nem érte át az egészet, így mindig után kellett locsolnom, ami nem igazán hatékony már így. Nosza nyakamba vettem tegnap a várost, beruccantam a MÁV-val az OBI-ba venni egy jó nagy hatósugarú szórópisztolyt. Kaptam is, de nem volt 2 forint. (Kezd az a kevés vetemény igen sokba kerülni.) No meg persze erre az akcióra rá is ment a napom, mire hazaértem már nem volt semmire sem elég idő. Nem gond persze, ilyen napok is kellenek, nem lehet mindig megszakadni a munkától. Kivittem a kutyikat sétálni,majd átmentem a szomszédba egy ártatlan kérdéssel, ami eredményeképpen 2 órát beszélgettünk  jó kis borok társaságában. Vacsi itthon és már vége is a napnak! :-)
A mai reggelt a pilisi masszőrnél (csodajó keze van!) indítottam. Most voltam másodszor nála, hihetetlenül keményen megdolgoz, aminek az a következménye, hogy ma alig állok a lábamon, így a mai gályázásnak is lőttek. Hát így megy ez. A mai napom tehát szabadnap.
Jó meleg van végre, újra itt a nyár, a virágok is teljes pompában virítanak. Szegény Boglya szenved csak nagyon, pedig még csak kölyök bundija van. Mi lesz vele majd ha felnő és a 60 kilóból 25 bunda lesz?
Az unokámmal elvesztettem a kapcsolatot, mióta itthon vagyok.  Azt hittem,sokat leszünk együtt, örülni fog, hogy nagymama van a közelében, de egyáltalán nem igényli a társaságomat. Biztos a hiba az én készülékemben van, majd megpróbálom megjavítani. :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése