2015. július 8., szerda

Újabb hét telt el, bizony nem eseménytelenül.
Pénteken felruccantam Pestre, mert cseh sörfesztivál volt, azt ugye nem lehetett kihagyni. Évikével nyakunkba vettük a Szabadság teret és derekasan végigkostóltuk az ismeretlen és kedvenc Budweiser sörünket. Nem csalódtunk. Jó kis buli volt, sokan is voltak, na meg jó volt az idő is. S ha már jól besöröztem, hát Éváéknál aludtam, összekötve kellemest a hasznossal, hiszen másnap irány Agárd.
Tikkasztó hőség, dugó a 7-es utakon, így 2 óra latt legyűrtünk 50 km-t.
Sebaj, minden jó, ha... Nagyon is jó volt. Söröcske, pancsika a tóban, jó nagy sétálások, parti lángos (felejtős), stb.
Másnap sajna gyors hazajövetel, mert Lindáék mentek Tihanyba, az állatokkal meg törődni kellett a nagy meleg miatt.
Hétfői nap fűrészeléssel telt. Éva baromi rendes volt, a szabadnapját nálam gályázta végig egy láncfűrész társaságában. Cserébe mit adhattam, mint ebédet és köszönetet.
Kedden ismét masszázs és a hőség túlélélése volt a program.
Ma, azaz szerdán leeresztettük a medencéből a vizet, mert olyan zöld volt, mintha valaki festéket öntött volna bele. El is ment vele a délelőtt, ráadásul rosszul állítottuk fel újra, így az újraeresztett vizet megint leengedhetjük, vagyis kezdődik minden előlről. Utálom a pufi medencét, szerintem lehetetlen rendesen kezelni.
És végre végre délután megjött a várva várt viharral a lehűlés. Boglya olyan boldog volt, hogy nyakra főre csinálta a hülyeségeket, miközben mindent és mindenkit kékre zöldre harapdált, aki és ami az útjába került.
Hát ennyi egy hét alkalmazotti munka mentesen, mindenki döntse el, uncsi vagy sem. Nekem még nem az. :-)


Eszünk, iszunk, mulatunk
Naplemente Agárdon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése