2015. július 10., péntek

Sok kusza álmom volt az éjjel, főleg vízzel kapcsolatosak. Egy triatlon verseny közepébe csöppentem, jöttek a versenyzők a futásból úszni (! mi ez a sorrend ugye?), kint 42 fok, a víz 18, ott aggódtam, hogy sorra meg fognak halni szívgörcsben.
Aztán meg egy fal mellett álltam és nagyon sírtam, de nem volt oka, csak mérhetetlen boldogtalanság érzésre emlékszem.
Aztán meg szőnyeget pakolásztam, mert takararítani akartam, de nem jutottam sehogysem egyről a kettőre.
És újra víz következett, feküdtem a víz tetején és nem éreztem a hűsítő hatását, inkább azt, amikor melegem van és folyik rólam a víz.
Volt még valami, de már csak annyi maradt meg belőle, hogy hazamentem és a férjem az ágyban aludt. Ahogy beléptem felébredt, próbált felpattanni, de nem tudott és nem is ismert meg.
Felébredtem végre.
:-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése