2015. március 27., péntek

Ma 3 hete, hogy nem kell munkába mennem.
Szárnyakon jár az idő, így nagyon nehéz visszamenőleg leírni pontosan, mivel töltöttem az időt.
Nos, elhatároztam, hogy a március a pihenés jegyében fog telni. Ezt azt jelenti nálam, hogy a lajstromva vett tennivalók várnak áprilisig.
Ezért "csak" a kerttel foglalkoztam.
Fenyőfa kivágás, fás sufni rendezés, sövények alakítása, némelyek likvidálása, hátsó terasz rendbetétele, némi kerttervezés/rendezés, sok sok vásárlás, kutyák kényeztetése és alvás este 10-től reggel 8- ig. Hát mit mondjak, isteni! Nem is értem, hogy bírtam ki eddig bezárva napi 8, 9 órát egy monitort bámulva. Döbbenet, micsoda minőségi különbség ez az élet, jó levegőn, stressz mentesen, szinte már már gondtalanul.
Lehet, hogy mégis felébredek ebből az álomból?
Holnap szombat, de ez miért is érdekes? Ja, hogy kívánjak szép hétvégét!
:-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése