2015. március 27., péntek

Kedves Olvasóm, köszöntelek!
Hosszas gondolkodás után meghoztam életem egy újabb fontos döntését, nyugdíjba vonultam.
Ne gondolja senki, hogy ez egy egyszerű döntés, hiszen a mai, fogyasztásra ösztönző világunkban nem az a normális, hogy valaki a kevesebb pénzt választja.
No, mégis ezt tettem, s hogy hogyan telnek napjaim, arról szeretnék itt irogatni, hátha más is kedvet kap, aki hezitál.
A születésnapomra tartogattam az utolsó munkanapomat, hogy ezzel is emlékezetesebbé tegyem a visszavonulásomat.
Ez is milyen furcsa, hogy visszavonulás, hiszen az elmúlt 3 hét nem arról szólt, hogy egy szobában szomorkodom megváltozott állapotom miatt, hanem joggal mondhatom, hogy magáról az életről. Szó sincs semmilyen visszavonulásról, elvonulásról, nyugalomról, nagyon is mozgalmas ez a nyugdíjas lét!
Sajnos most ki kell mennem a kertbe, mert hívogat a madárcsicsergés. :-)
Hamarosan folytatom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése