2015. szeptember 16., szerda

Eljött a szeptember

Bizony, bizony eljött az ősz.
A legnagyobb változás, hogy Domi iskolás lett.
A közeli (kb.15 km) Újhartyáni német nemzetiségi iskolába jár. Minden reggel jön érte a busz házhoz és délután is itt a kapuban teszi le. Nagyon tetszik ez neki, imád buszozni. Délután mikor kiszáll a buszból, biciklire pattan és teker ezerrel a busz után. :-)
Az első nap, mikor hazajött a suliból, azt mondta, hogy klassz de 2 hónap múlva unni fogja. Hát, kíváncsian várom, hogy lesz.
Domi első napja az iskolában:


Újhartyáni nap, helyi fúvoszenekarral, népviselettel és egyéb helyi eszem - iszom specialitásokkal:






Hirtelen nagyot változott minden odakint vagy csak azért tűnik úgy, mert Domi nincs itthon napközben? Olyan nagy ez az őszi nyugalom. Érik a szőlő, a paradicsom is leérett, a dísztök is ott vigyorog a kerítésen...

Az elmúlt hónapban sok újdonság készült.
Készítettem 3 magaságyat, 1.50 x 2.20 x 0.80 méretűek. Hát nem mondom, jó sok gallyat, zöld hulladékot elnyeltek, mire megetetem földdel ezeket, berosálok...

Ezen kívül - készülvén a télre - a malackáknak csináltam 16 db. odút, legyen hová bebújni melegedniük. Nagyon elégedett vagyok, remélem Linda lánykám is. Ő nem egy dicsérgetős, de úgy láttam, nem elégedetlen.

Jött egy hűvösebb, esős idő, hát gyorsan átültettem egy két évelőt, amit úgy láttam, nem érzi elég jól magát. Linda szerint én egy átültető bajnok vagyok...

Sokat nézegetem a kerti katalógusokat, kéne még sok málna és gyümölcsfa, no meg pár csemege szőlő. Talán nekivágok még ezek ültetésének is október végéig.

Sajnos a könyveket száműztem az elmúlt hónapban, semmi nem szólított meg, így kultúra nélkül maradtam. :-(
Na de mostmár egyre korábban sötétedik, talán az olvasási kedv is rámtalál.

Ma voltam a bankban, együtt ebédeltem a kollégáimmal és újra rá kellett jönnöm, hogy nem vágyom vissza a régi életemet.
:-)
Ja és nem mellesleg, éppen 6 hónapja vagyok szabad ember!!!

1 megjegyzés: